Grąžinimas

Zapatos rekomendacijos dėl prekių grąžinimo:

Jei nusprendėte grąžinti įsigytą prekę, atsižvelkite į šiuos aspektus:

  • Norint pasinaudoti grąžinimo teisėmis, rekomenduojame grąžinti prekę tokios būklės, kokios ją gavote: originalioje pakuotėje (dėžutėje arba maišelyje), su nepažeistomis etiketėmis ir kartu su dokumentais, nesikišant į su juo ir supakuoti atitinkamą pakuotę (į popierių ar nailoną), prieš perduodant kurjeriui.
  • Taip pat, siekiant išvengti grąžinimo prašymo atmetimo, rekomenduojama vengti grąžinti jau naudotus ar sugadintus gaminius, nes tokiu atveju neįvykdomos grąžinimo sąlygos, o tai reiškia kurjerio mokesčius į abi puses.

Grąžinamų prekių tikrinimas:

Visas grąžinamas prekes mūsų specialistai išanalizuoja individualiai, detaliai, o patikrinimo procesą atlieka prieš stebėjimo kameras, kad būtų užtikrintas maksimalus Jūsų grąžinimo prašymo analizės skaidrumas.
Grąžinimo išlaidos:

Pasirinkimas dėl siuntos grąžinimo būdo priklauso tik jums, kaip ir kurjerio pasirinkimas (grąžinimas per Rumunijos paštą nepriimamas), per kurį siuntą išsiųsite. Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas padengia visas klientas, o ne zapatos.

Jei norite grąžinti siuntą per mūsų kurjerių tarnybas, mes Jus informuosime apie procedūrą:

1. Skambinkite įmonei Urgent Cargus 021 9282 (paėmimas iš provincijos) ir paprašykite atsiimti siuntą.

2. Supakuokite prekę į atskirą maišelį taip, kad kurjerio awb nepažeistų gaminio dėžutės

3. Užpildykite grąžinimo formą šiame puslapyje

4. Kai kurjeris atvyks į jūsų vietą, pateikite šiuos pristatymo duomenis:

Boutique MALL SRL

CTPARK Nord, Soseaua de Centura 5, Stefanestii de Jos, Bucharest Ilfov

021 555 9090

5. Svarbu paminėti: Siuntos apmokėjimas gavėjui!

Taikomas grąžinimo mokestis yra 2.90 euro ir bus išskaičiuotas iš grąžintinos sumos.

Jei nenorite grąžinti per mūsų kurjerių tarnybą, siųskite siuntą per bet kurią kitą kurjerių įmonę.

Svarbu: „Zapatos“ nepriima siuntinių, siunčiamų grynaisiais pristatymo metu, priėmimo.

Prekės vertės grąžinimas:

Prekės pirkimo kainą grąžins „Zapatos“, per 14 dienų vienu iš šių parinkčių:

  • banko pavedimu: iš Boutique Mall sąskaitos į Jūsų sąskaitą;
  • pinigų grąžinimas į kortelę, kuria buvo atsiskaityta (tik užsakymams, apmokėtiems kortele);

Priežastys, kodėl Zapatos atsisako grąžinti produktus:

  • fizinis originalios pakuotės (dėžutės ar maišelio) pažeidimas arba lipnios juostos užklijavimas tiesiai ant jos dėl to, kad klientas arba kurjeris (jei pastarasis turi užklijuoti pakuotės turinį) nėra tinkamos pakuotės (popierinės ar nailono). paketą, jei siuntėjas to nedaro);
  • gaminio pažeidimas ar sutepimas dėl netinkamos pakuotės ir ankstesnės originalios pakuotės pažeidimo;
  • naudojant gaminius ir siunčiant juos su nusidėvėjimo žymėmis ar netinkamu kvapu.
  • grąžinimo prašymas išsiųstas praėjus 14 dienų nuo siuntos gavimo

Svarbu!


zapatos.lt prisiima teisę atsisakyti kompensuoti siuntinius, kurie atkeliauja netinkamai supakuoti.

Grąžinamos prekės turi būti tokios pat būklės, kokios buvo gautos: be pažeidimų, be defektų (išskyrus situaciją, kai klientas apie defekto buvimą pranešė zapatos.lt atstovams). Visos grąžinamos siuntos turi būti tokios pat būklės, kokios buvo gautos, originalioje pakuotėje, nepažeistos, be užklijuotų dėžučių.

Grąžinimo forma: