Jei nusprendėte grąžinti įsigytą prekę, atsižvelkite į šiuos aspektus:
Visas grąžinamas prekes mūsų specialistai išanalizuoja individualiai, detaliai, o patikrinimo procesą atlieka prieš stebėjimo kameras, kad būtų užtikrintas maksimalus Jūsų grąžinimo prašymo analizės skaidrumas.
Grąžinimo išlaidos:
Pasirinkimas dėl siuntos grąžinimo būdo priklauso tik jums, kaip ir kurjerio pasirinkimas (grąžinimas per Rumunijos paštą nepriimamas), per kurį siuntą išsiųsite. Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas padengia visas klientas, o ne zapatos.
1. Skambinkite įmonei Urgent Cargus 021 9282 (paėmimas iš provincijos) ir paprašykite atsiimti siuntą.
2. Supakuokite prekę į atskirą maišelį taip, kad kurjerio awb nepažeistų gaminio dėžutės
3. Užpildykite grąžinimo formą šiame puslapyje
4. Kai kurjeris atvyks į jūsų vietą, pateikite šiuos pristatymo duomenis:
Boutique MALL SRL
CTPARK Nord, Soseaua de Centura 5, Stefanestii de Jos, Bucharest Ilfov
021 555 9090
5. Svarbu paminėti: Siuntos apmokėjimas gavėjui!
Taikomas grąžinimo mokestis yra 2.90 euro ir bus išskaičiuotas iš grąžintinos sumos.
Jei nenorite grąžinti per mūsų kurjerių tarnybą, siųskite siuntą per bet kurią kitą kurjerių įmonę.
Svarbu: „Zapatos“ nepriima siuntinių, siunčiamų grynaisiais pristatymo metu, priėmimo.
Prekės pirkimo kainą grąžins „Zapatos“, per 14 dienų vienu iš šių parinkčių:
Svarbu!
zapatos.lt prisiima teisę atsisakyti kompensuoti siuntinius, kurie atkeliauja netinkamai supakuoti.
Grąžinamos prekės turi būti tokios pat būklės, kokios buvo gautos: be pažeidimų, be defektų (išskyrus situaciją, kai klientas apie defekto buvimą pranešė zapatos.lt atstovams). Visos grąžinamos siuntos turi būti tokios pat būklės, kokios buvo gautos, originalioje pakuotėje, nepažeistos, be užklijuotų dėžučių.